logo

header3

Vraag 11

Hoe wordt een garantie claim afgewikkeld?

Als je aanspraak wilt maken op garantie dien je dit via email kenbaar maken. Wij zullen vervolgens foto's van je vragen waarop de schade duidelijk te zien is. Deze foto's sturen we door naar onze leverancier. Ze worden daar aan een analyse onderworpen met als doel te bepalen of de schade een gevolg is van fabricage en/of materiaal fouten. Als dat het geval is dan gaan we over tot reparatie of vervanging van het artikel. Het beschadigde artikel dient naar ons te worden opgestuurd of kan in bepaalde gevallen in overleg met ons in eigen beheer worden gerepareerd.

In geval van retourzending zijn de verzendkosten voor eigen rekening. De kosten van de verzending van het vervangende dan wel door ons gerepareerde artikel dragen wij.

Het retouradres is: Zomertaling 10, 8532 BB Lemmer

 

Staat jouw vraag en antwoord er niet tussen?
Bel dan onze specialisten op telefoonnummer 055 8001995
of mail onze Klantenservice met jouw vraag.