Vraag 13
Wanneer moet ik mijn bestelling betalen?
U kunt kiezen uit:
- betaling bij bestelling met iDeal; wij verzenden uw order dan direct
- betaling middels bankoverschrijving; nadat wij uw bestelling hebben ontvangen ontvangt u van ons per email de betalingsgegevens. Wij verzenden dan nadat de betaling is ontvangen of eerder naar onze keuze als dat zo past.
- Contante betaling; u betaalt dan bij afhalen.
Achterwege blijven van de betaling:
Indien u van ons uw bestelling heeft ontvangen en u heeft nog niet betaald volgt via email een betalingsherinnering met vermelding van een redelijke termijn waarbinnen we de betaling verwachten. Volgt hier geen betaling op dan sturen we u opnieuw een herinnering. Bij de 3e herinnering verhogen we de factuur met 35 euro administratiekosten. Indien betaling alosnog uitblijft schakelen we een incassobureau in. Dit incassobureau zal u kosten in rekening brengen.
Staat jouw vraag en antwoord er niet tussen? |
||