logo

header3

Vraag 13

Wanneer moet ik mijn bestelling betalen?

U kunt kiezen uit:

  • betaling bij bestelling met iDeal; wij verzenden uw order dan direct
  • betaling middels bankoverschrijving; nadat wij uw bestelling hebben ontvangen ontvangt u van ons per email de betalingsgegevens. Wij verzenden dan nadat de betaling is ontvangen of eerder naar onze keuze als dat zo past.
  • Contante betaling; u betaalt dan bij afhalen.
Achterwege blijven van de betaling:

Indien u van ons uw bestelling heeft ontvangen en u heeft nog niet betaald volgt via email een betalingsherinnering met vermelding van een redelijke termijn waarbinnen we de betaling verwachten. Volgt hier geen betaling op dan sturen we u opnieuw een herinnering. Bij de 3e herinnering verhogen we de factuur met 35 euro administratiekosten. Indien betaling alosnog uitblijft schakelen we een incassobureau in. Dit incassobureau zal u kosten in rekening brengen.

 

Staat jouw vraag en antwoord er niet tussen?
Bel dan onze specialisten op telefoonnummer 055 8001995
of mail onze Klantenservice met jouw vraag.